همایش «احلی من العسل» در امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 4074112
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

همایش «احلی من العسل» در امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: در ایام محرم همایش «احلی من العسل» با هدف شناخت نوجوانان با شخصیت حضرت قاسم(ع) در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برنامه‌های محرم این اداره‌کل اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در طول محرم و صفر در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اجرا می‌شود و برای این منظور ۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه آذربتیجان غربی میزبان این برنامه‌ها هستند.

وی افزود: اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» از جمله برنامه‌های ویژه این ماه است که در طی آن ۱۲ مبلغ برای تبیین فرهنگ عاشورا اعزام می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: اجرای طرح «شمیم حسینی» از دیگر برنامه‌های ماه محرم بوده و در طی آن بسته‌های معیشتی از محل اجرای نیات واقفین در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت همایش «احلی من العسل» با هدف شناخت نوجوانان با شخصیت حضرت قاسم(ع) در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود و در این طرح سعی می‌شود نوجوانان از حضرت قاسم(ع) الگو گرفته و در این راه قدم بردارند.

 

 

انتهای پیام
captcha